Wednesday, April 23, 2014

Borakslı Bulaşık Makinesi Deterjanı



Borakslı toz bulaşık makinesi deterjanı


Naturalive'den helal sertifikalı doğal bulaşık deterjanı


Fosfat,enzim,parfüm,sentetik temizleyici içermeyen zararsız doğal bulaşık deterjanıı



boraksli bulasik makinesi deterjani 1

Allah'ın adıyla başlayalım söze...


Yine Naturalive'den yine sağlıklı,doğal ve helal sertifikalı bir ürün tanıtımı ile beraberiz.Bu sayfada doğal ürünler,sağlık konuları,doğal temizlik,evde sıvı sabun ve şampuan yapımına dair konular en ilgi çeken konuların başında geliyor.
Teknolojinin hayatımıza kolaylık adına vesile olduğu bir çok gelişmenin yanında sağlığımızı tehdit eden yanları da çok.Yiyeceklerimiz,içeceklerimiz,ilaçlarımız,suyumuz nerede ise soluduğumuz hava bile sağlığımıza menfi tesirler yapan zararlı maddeler içeriyor.En basitinden şu yazıyı okurken kullandığımız pc ve telefonlar aracılığı ile radyasyona maruz kalıyoruz.Ancak teknolojiyi keyiften ziyade ihtiyaçtan dolayı ve gerektiği kadar kullanırsak sağlığımızı koruma konusunda belki de ilk adımı atmış oluruz.Bunun yanında hazır gıdalardan mümkün mertebe uzak durmak,yiyecek ve içeceklerimizi evimizde hazırlamak,doğal ürünler kullanmak bu gayretlerin devamı olan önemli adımlardır.



Önceki yazılardan birisinde evde hazırlanan bulaşık deterjanından bahsetmiş,nasıl hazırlandığı,gerekli malzemeler ve nasıl kullanıldığına dair bilgilere yer vermiştim.Bunları ben de uygulayıp sonucu sizlerle paylaşmıştım.


boraksli bulasik makinesi deterjani 2


Malzemeleri bir araya getirmek maliyetli,hazırlamak ve kullanma aşaması ise biraz zahmetli idi.Ancak bizim yerimize bulaşık için gerekli ve en etkili doğal malzemeleri birleştirerek profesyonel şekilde çalışan ve bunları yaparken helal ürünler kullanıp bunu da tescilleten gayretli insanlar,firmalar var.


boraksli bulasik makinesi deterjani 3 İşte Naturalive'de bu firmalar arasında başı çekiyor.Bu konuda da güzel bir ürün hazırlayıp bizlerin istifadesine sunmuş.Helal sertifikalı doğal bulaşık deterjanlarını denedim sonuç güzeldi.Bu deterjanı kullananların aldığı sonuçları burada bulabilirsiniz.Başlangıçta camlarımda sararma olmamıştı,ancak sonraki yıkamalarımda oldu,bu yüzden doğal deterjanla beraber 1/4 bulaşık makinesi tableti de kullanmak durumunda kaldım.Zaten Kudret hanımda geçen yıllarda Mehtap tv'de katıldığı bir sabah proğramında,yani henüz bu deterjandan önce,elde hazırlanan borakslı doğal bulaşık makinesi deterjanı için benzer bir yöntem önermiş,bazı makinelerde bunun daha iyi sonuç verdiğini bazılarında ise gerek olmadığını belirtmişti.Doğal deterjanlar kullanırken makinanızın markası,fazla dolu olup olmaması bile farklı sonuçlar alınmasına sebep olabiliyor.


Naturalive'nin doğal bulaşık deterjanını nasıl kullandım? 


Bulaşıkları üzerlerindeki kırıntılardan(yemek parçacıklarından)arındırıp makinaya yerleştirdim,bir kaç adet sıkılmış veya sıkılmamış limonu da kaşıklık gözüne yerleştirdim.Makina da önce deterjan eklemeden kısa yıkama yaptırdım,ön yıkama benim makinamda 10 dak.sürmüyor.Asıl yıkama için doğal bulaşık deterjanından,deterjanın kapağı ile silme bir kapak deterjan ölçüp deterjan gözüne döktüm.Deterjanı,direkt makinanın içine de atabilirsiniz.Makina tuzu olmadan ve parlatıcı gözüne hiç bir şey ilave etmeden yıkamayı yaptım.Parlatıcı gözünde elma sirkesi kullanıp memnun olanlar olduğu gibi ilerleyen zamanlarda olumsuz etkiler görenler de olabiliyor,bu husus da göz önünde bulundurulmalı.


Zararlı deterjan kullanmadan,doğal ürünlerle hazırlanmış helal bir ürünle bu temizliği yapmak insana hem huzur hem de mutluluk veriyor.Naturalive'nin doğal bulaşık deterjanı 900 gr.lık şık şişesinde 90 defa bulaşık yıkamaya yeterli miktarda.Yani her gün bir defa bulaşık yıkıyorsanız 3 ay boyunca 1 kutu deterjan size yeterli gelecek Allah'ın izni ile...Ben henüz bitirecek kadar kullanmadığım için bu süreyi test edemedim.


Daha önce tanıttığım çamaşır makinesi deterjanı ve oksi leke çıkarıcısını da yeniden hatırlatmak isterim,onlar da çok güzel ürünler.Hem çok güzel temizliyor hem de yumuşatıcı kullanmadığınız halde,çamaşırları yumuşak yapıyorlar.


Özellikle beyaz çamaşırları yıkarken her ikisini beraber kullanıyorum.Çamaşır deterjanı ve leke çıkarıcıyı önce bir tencere içerisinde,üzerlerine 1 litre kaynar su ilave ederek eritiyorum sonra makinada ön yıkamadan sonraki asıl yıkamada deterjan gözüne aktararak,uzun yıkama programında 50 derecede yıkıyorum,sonuç çok güzel tekrar tavsiye ederim :)


boraksli bulasik makinesi deterjani 4


Son resim doğal bulaşık makinası deterjanının içeriğine ait,bütün resimleri üzerine tıklayarak büyütüp inceleyebilirsiniz.


Bu güzel ürünlere  

Naturalive'nin sitesinden ulaşabilir,istediğiniz ürünü sipariş ederek kısa sürede ulaşabilirsiniz. 

Sitelerindeki avantajlı kampanyalar da ilginizi çekebilir.


   Naturalive'nin bu güzel çalışmalarının diğer firmalara da örnek olmasını ve teknolojinin sağlığımız yararına da kullanılabildiği güzel örneklerin artması temennisi ile,Rabbime emanetsiniz...






No comments:

Post a Comment