Sunday, March 23, 2014

damla çikolatalıve üzümlü kurabiye tarifleri

Selam degerli web sitesi okurlarimiz. Bugunku yazimiz damla çikolatalıve üzümlü kurabiye tarifleri.


damla cikolatalive uzumlu kurabiye tarifleri 1


Hayırlı Cumalar arkadaşlar hepimizin cuması mübarek olsun bu mübarek günde benide duada unutmazsanız çok sevinirim..

Dün akşam fındıklı,damla çikolatalı ve kakaolu kek yaptım,mübarek Cuma günümüzü layıkıyla geçirmemiz dileğiyle tarifime geçiyorum.

3 yumurta

1 su bardağı şeker

1 su bardağı süt

1 çay bardağı sıvıyağ

1 paket kabartma tozu

2,5-3 su bardağı un

2,5-3 yemek kaşığı kakao

1 avuç damla çikolata

Kek kalıbının tabanını kaplayacak kadar fındık kırığı

Yumurta ve şekeri köpük köpük olana dek çok iyi çırptım.Süt ve sıvıyağı ilave edip mikseri iki-üç saniye çalıştırıp,daha sonra un,kakao ve kabartma tozunu ilave ettim,un karışana kadar çok az mikserin en düşük kısmında çalıştırdım.

Kek kalıbını sıvıyağla yağladım kalıbın tabanını fındık kırığıyla kapladım hamuru kalıba boşalttım damla çikolatayı ilave edip hamuru kaşıkla hafifçe karıştırdım.....

Isıtılmış fırında pişirdim...Tarifimi Porselen demlik ve Çay hahve etkinliğine gönderiyorum arkadaşlarıma kolaylıklar diyorum.


damla cikolatalive uzumlu kurabiye tarifleri 2








Tavsiye ettigimiz enterasan bir yazi : damla çikolatalıve üzümlü kurabiye tarifleri

No comments:

Post a Comment