Monday, December 16, 2013

DONDURUCUDA SEBZE NASIL SAKLANIR





dondurucuda sebze nasil saklanir 1
Sağlıklı,huzurlu ve çok mutlu bir hafta dilerim hepimize...

Dondurucuya konan elimizin altında hazır bulunan gıdalar pratik çözümler oluşturuyor hayatımızda...

Geçenlerde blogcu bir arkadaşımın sayfasında görmüştüm (şu anda ismini hatırlamıyorum yorum yazarsa linkini eklerim)sebzeleri pişireceği porsiyonlarda hazırlayıp dondurucuya kaldırdığını yazmıştı ...

Genelde sebzelerimi pazardan alırıp bir kilo kadar alsamda hepsini biteremediğimiz için porsiyonluk bölüp pişirmek hem israf edilmemesi hemde elimin altında hazır olması açısından iyi oluyor...

Tarifimize geçelim dilerseniz...

Pırasa ve damak zevkimize uygun ölçülerde havucu yıkadım pırasaları doğradım..

Kazıdığım havuçları tekrar yıkadıktan sonra fazla kalın olmuyacak şekilde dilimledim...

Pişireceğim miktarlarda poşete koydum dondurucuya kaldırdım...

Dondurucuya koyacağım gıdaları buradaki gibi poşetliyorum....





dondurucuda sebze nasil saklanir 2
Pişireceğim zaman donducudan alıp sıvıyağ,sıcağa yakın su,salça ilave edip pişiriyorum...

Afiyet şifa olsun....






No comments:

Post a Comment